feat3

Selamat Datang!

Selamat datang dan terima kasih kerana melawat blog Butik YusNur. Kami menyediakan tutorial jahitan, panduan percuma berkenaan cara menjahit dan menjual pakaian seperti tudung, baju muslimah dan pelbagai lagi secara online.

Read More


Apa yang dimaksudkan Pay Per Lead

feat3

PPL (Pay Per Lead) merupakan salah satu program affiliate dimana penjual/vendor akan memberikan komisen setiap kali kita berjaya mendaftarkan leads/agen/sign-up kepada penjual/ vendor. Contohnya kita mempromosikan kepada pengguna internet untuk mendaftar pada email newsletter, free trial, atau mengisi maklumat, melalui link affiliate milik kita.

Selalunya peniaga/penjual/vendor menggunakan kaedah ini untuk mengumpul senarai (list) database pelanggan mereka untuk memberikan informasi berkenaan perniagaan mereka dan paling penting mempromosikan apa yang mereka jualkan. Jika anda seorang peniaga pasti anda pernah mendengar 'Money is in the list' . Sebab itu ada antara peniaga ini sanggup berhabis duit untuk membuat program Pay Per Lead ini kerana mereka tahu ia sangat berbaloi pada masa hadapan.

Bagi agen affiliate pula ini salah satu cabang untuk menjana pendapatan dengan cara mudah tanpa perlu menjual. Apa yang perlu hanya mencari prospek untuk daftar secara percuma dengan link affiliate kita.

Walaubagaimanapun kita harus berhati-hati kerana terdapat juga peniaga yang menipu melalui program PPL ini. Jadi pastikan kita menyelidik dahulu kredibiliti peniaga tersebut sebelum mempromosi program Pay per lead mereka. Nanti kita penat mengumpul lead untuk mereka, tetapi tiada bayaran diterima.

Bagi mahu memulakan program pay per lead ini, anda hanya perlu daftar Percuma di http://ependapatan.com/niagaaffiliate/. Pemilik niagaaffliate ini merupakan pemilik autoresponder emelmatik yang kredibilitinya sudah diketahui di kalangan pemasaran internet tempatan. Gunakan peluang ini untuk mula menjana pendapatan secara Percuma dengan mempromosikan link anda selepas pendaftaran. Daftar sekarang di http://ependapatan.com/niagaaffiliate/.

Semoga berjaya.

Currently have 0 comments:


Leave a Reply